Még most is remegek attól,ami tegnap történt velem a metrópótló buszon!


Tegnap történt meg velem 10:23-kor, a Lehel téren felszálltam a metrópótló busszal Újpest városközpontig mentem volna.
Felszállt egy megállóval később egy vörös hajú, magas(187 m körüli), mackós alkatú, fehér kapucnis pulcsis kék farmeres férfi(25 körüli?), aki minden hölgyet kortól függetlenül a buszon megkérdezett elég gusztustalan módon hogy adna-e neki pénzt és egyéb nyomdafestéket nem tűrő kérdésekkel zaklatta őket. Volt hogy az üveget ütötte ököllel fenyegetően mellettük, vagy éppen a széket.

 
Én egy hölgy mellé álltam-és néztem a férfit hogy mer-e úgy cselekedni hogy odaült a nő mellé, én meg állok.

A körülöttem lévő erősebb testű férfiak mit sem tettek, csak a mobiljukat nyomkodták. Ilyenkor hol vannak az egészséges emberek, akik segíthetnének a nőkön? Én betegen, ízületi gondokkal, mégis merek odamenni....

Vártam. Előbb szálltam le, a férfi mellől a nő végül ki tudott lógni nagy nehezen, amíg tereltem a figyelmét a férfinak-ő meg utánam szól, miután leszálltam-bezzeg akkor nem mert megnyikkanni mikor ott állam előtte-, szidta az anyámat és egyéb más testrészemet és rokonaimat...

 
Hölgyek, vigyázzatok vele, és remélem valaki majd elkapja őt és rendőrség elé cipeli! Mert nagyobb hal mindig akad, még az élet óceánjában is!
Osszátok,hogy mások is tudjanak erről a felháborító cselekedetről!