Pataky Attila őrjöng! Ezért nem elég még rezsire sem a nyugdíja!


„Ahogy a nyári turné véget ért, azonnal nekiálltam az Edda új lemezének, és most sincs megállás, mert nyakunkon az Aréna-buli”
Indította a Blikknek adott interjúját Pataky Attila, aki idén március 10-én lép a Budapest Sportaréna színpa­dára.

 

Én 66 éves vagyok, Gömöry Zsolt és Alapi Pista 55. Ez lesz a 44 éves Edda 33. albuma, és 22 dal van rajta mesélte a legenda aki nem igazán érzi tisztességesnek öregségi nyugdíját!
Ahhoz képest, hogy mennyit vontak le tőlem a rendszerváltás előtti időszakban nyugdíjalap címén, nevetséges a juttatásom, mégis szerencsésnek mondhatom magam a zenészkollégákhoz képest.
E miatt a nagyobb levonás miatt, Attila kicsivel magasabb sávba került, mint Nagy Feró avagy Koós János, akiknek a nyugdíja a 70 ezer forintot sem éri el, de még mindig nagyon kevés.
Nem akarok összeget mondani, de a házunk rezsijére sem elég. Hihetetlen, min mentem keresztül, de ennek így kellett történnie. Mindent kiírtam magamból az új lemezre. Tele vagyok energiával, ami annak is köszönhető, hogy a próbák és a riportok mellett egyetlen hetet sem hagyok ki, hogy úszni menjek a kisebbik fiammal.

 

Nagyobbik fiáról a 41 éves Gergőről is mesélt:
Rendkívül jó a ritmusérzéke, és egy ideje gitározni is tanul, de mintha a vízilabda jobban érdekelné.
Elérzékenyült a felesége
Nyikovics Orsolya (43) tudta, mit vállal, amikor hároméves jegyességet követően 2014 októberében feleségül ment az Edda frontemberéhez.
A profi kozmetikus többször is hangsúlyozta, a kölcsönös tisztelet mellett kapcsolatuk titka az őszinteség, de most azt is elmondta, a közelmúltban rendhagyó kiváltságban volt része.
Nagyon jó érzés, hogy Attila nekem mutatja meg először egy új dal szövegét, és mivel ezúttal dupla lemez készült, kétszer annyi verset olvashattam. Bevallom, ettől elérzékenyültem – mondta Orsolya.
Neked mi a véleményed róla?